we dichten

Just another WordPress.com site

the opposite of nature is impossible

leave a comment »

de dingen draaien en draaien
ook voor mij. ik rijs ook,
zoals u rijst, zo verschillend rijzen
wij niet en dalen. in dit on-
zichtbare dal.

soms hoor ik stemmen, die spreken
maar ik blijf stil, ontstemd,
en ook oni

bestaan

niet echt. tenminste niet zo echt als de kever op mijn pen en
de inkt onder mijn vel.
het vuur dat nog smoort, het
ei.

zo verschillend boeren wij niet, ik
in mijn land en u in het uwe.
de brug bouwt een hond
maar ook dat loopt gereld en mis.

Written by alineremes

November 3, 2015 at 7:02 pm

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

